maanantai 1. joulukuuta 2014

My life outside the blog

En ehdi päivittämään blogiani yhtä usein kuin haluaisin. Joskus en päivän päätyttyä jaksa kirjoittaa koulutöiden jälkeen enää riviäkään, mikä on kai ihan ymmärrettävää kun huomioi miten paljon päivän aikana yhteensä näpyttelen ja raapustan. Valitettavasti iso osa mun elämästä jää tästä syystä blogin ja oikeastaan koko internetin ulkopuolelle. Monet pikaisesti otetut kuvat jää elämään mun puhelimen kameran rullalle, kunnes ne häviää kun muisti meinaa loppua.

En halua antaa mun elämästä täällä sellaista ruusukuvaa. Mun elämä on arkea siinä missä muillakin, vaikka se monesti vaikuttaakin kovin erikoiselta ja jännittävältä. Arkisista asioista ei vaan oikein tule kirjoitettua - yllä mainituista syistä. Olen miettinyt useasti, että pitäisikö mun kirjoitella tänne vaikka parikin kertaa viikossa, mutta toisaalta en halua pakottaa itseäni kirjoittamaan jos tekstiä vaan ei synny. Pelkkiä kuvia en ole halunnut tänne laittaa.

Siispä perustin sivublogin! Halusin paikan, jonne voin nopeasti päivittää kuulumisiani ilman puolituntista harkintaa että mitähän sitä kirjoittaisi. Päätin siis tehdä koko jutun kuvien muodossa, osittain myös koska otan kuvia päivittäin ja tykkään valokuvaamisesta, mutta kuvia tuntuu olevan ihan liikaa tähän blogiin julkaistavaksi.

Jatkan tämän blogin kirjoittelua normaalisti, noin kerran viikossa. Useammin kuulumisia voi tästä lähtien katsella täältä (tai sitten voit vaan klikata tuota "Tumblr" nappia tuossa valkoisessa yläpalkissa):

http://iamwonderlost.tumblr.com


2 kommenttia:

  1. Kivan ja iloisen näköistä. Oikeita porojakin... Walesissa. Hyvää Joulumieltä. >>Dad

    VastaaPoista
  2. Olipas kivoja kuvia...ja joulun odotusta lumisesta Kuopiosta :) - AM ja EM ja Veeti :)

    VastaaPoista