sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Reindeers in Wales!?

Tänä viikonloppuna kävin Llantwitissa tekemässä viimeiset jouluostokset, ja tämän päivän vietin linkkiperheen kanssa Cowbrigessä. Siellä järjestetään vuosittain jouluparaati, jossa viime vuonna laskettiin kävijämääräksi 24 000. 

Olin joulumielellä :)




Odotin paraatista vähän näyttävämpää ja isompaa, mutta oli kumminkin ihana käydä katsomassa ja laulamassa joululauluja. Oon ollut tänä vuonna ihan joulumielellä marraskuun puolivälistä asti. Asuntola koristeltiin torstaina, ja nyt mua hymyilyttää joka kerta kun meen päivähuoneeseen ja nään paperiketjuja, joulukuusen ja jouluvaloja. Meillä on ensi lauantaina joulutanssiaiset. En tiedä miksi niitä sanotaan tanssiaisiksi, sillä kyseessä on enemmänkin asuntolan kesken pidettävä illallinen, jossa on kaikenlaista ohjelmaa.





Do you wanna build a snowmaaaaaan, come on let's go and playyyy


Toisena jouluperinteenä AC:ssä on "Secret Santa." Asuntolan kesken kaikille arvotaan toisen talolaisen nimi, jolle toimii salaisena joulupukkina marras- ja joulukuun ajan. On tosi piristävää kävellä pitkän koulupäivän jälkeen omaan huoneeseen ja huomata sängyllä mysteerinen lappunen ja pieni lahja. Tähän mennessä olen saanut omaltani esimerkiksi omenapiirakan, nutellaa, suklaata ja runon :D Joulupukkien identiteetit paljastetaan joulutanssiaisissa, samalla kun jaetaan hieman isommat lahjat. Omalleni ostin kirjan ja jouluvaloja.

Minä ja Immaculata
Mulla on jäljellä enää 8 koulupäivää. Ensi viikko koostuu suurimmilta osin esitelmistä ja kokeista. Sitä seuraavalla viikolla mulla on koulua keskiviikkoon asti. Torstaina meillä on talon siivous ja saadaan myös opettajilta henkilökohtaiset raportit ja arvosanat kaikista aineista. Perjantaina lähdenkin jo lentämään Suomeen päin ja nauttimaan mun kuukauden mittaisesta joululomasta. Koulukirjat ajattelin jättää tänne ja keskittyä lomailemaan. Suunnilleen tämmöistä joulunviettoa suunnittelin stressaavan syksyn jälkeen:



1 kommentti:

  1. :D Näyttää hyvältä suunnitelmalta! Nauti joka hetkestä ja laulele joululauluja, pus pus, mum <3

    VastaaPoista