maanantai 15. syyskuuta 2014

Dorm 10

Atlantic Collegen kampuksella on 7 asuntolaa, jos ei lasketa pre-IB-taloa. Asun uusimmassa, Pentti Kourin mukaan nimetyssä asuntolassa, eli PK:ssa. Viidenkymmenen henkilön asuntolassa on yläkerta tytöille, alakerta pojille, päivähuone, työskentelyhuone ja yksi keittiö. Jokaisessa huoneessa on yhteensä 4 asukasta, eli jokaiselle oma nurkka :)



Asun käytävän viimeisessä huoneessa, taimmaisessa sängyssä oikealla puolella. Mun "nurkka" sisältää sängyn, vaatekaapin, yöpöytänä toimivan laatikoston, hyllykön ja ison ikkunan. Iso osa säilytystilasta on sängyn alla olevissa laatikostoissa. Nurkan kotoistamisoperaatio on vielä kesken, mutta kyllä se näyttää jo paljon kivemmalta kuin pari viikkoa sitten. Maailman pehmeimmän poroviltin hankin Primarkista, kuten myös sängyn päällä olevat jouluvalot.


Noiden ilmoitustaululla riippuvien kahden pienen suomenlipun lisäksi mun sängylle ilmaantui tällä viikolla mystisesti valtava lippu. Selvittelyiden jälkeen kävi ilmi että mun talovanhempi, Carol, oli löytänyt sen talostaan ja päättänyt lahjoittaa mulle :) en oo vielä keksinyt mitä teen sillä, mutta eiköhän sille jotain käyttöä löydy :D


Näin pieni pöytätila on aika vaikee pitää siistinä :D onneksi Ikea auttaa.
Oikeasti mun ikkunasta näkyy toinen asuntola, mutta jos katsoo oikeasta kulmasta niin kyllä sieltä ihan kivat näkymät paljastuu :) 
Ilmoitustaululla on mua piristämässä korttien ja tokavuotisten jättämien lappujen lisäksi talovanhempien lahjoittama AC-kalenteri, ihana kollaasitaulu ja jouluvaloja.

Välillä 3 muun tytön kanssa asuminen on väsyttävää, kun yksityisyyttä ja rauhaa ei saa ihan niin paljoa kuin haluaisi. Toisaalta taas pizzaillat ja muut semmoiset on ihania, ja meidän huoneen yhteishenki on mun mielestä muutenkin tosi hyvä :)


2 kommenttia:

  1. Kiitos taas niiiiiin ihanasta päivityksestä ja ihanista kuvista :) Tsemppiä viikkoon! Pus pus. Mum

    VastaaPoista
  2. Näyttääpäs jo ihan kotoisalta,tutun näköinen hauvelikin siellä kuvissa vilahti:) "tunnelmavalot"ovat kivat myös- terveisin AM :)

    VastaaPoista